Nakon što je 2024. izgubio konstruktorski naslov od McLarena, Red Bull Racing ulazi u novu sezonu s jasnim ciljem – vratiti se na tron. Unatoč minimalnim tehničkim promjenama za 2025., momčad iz Milton Keynesa suočava se s velikim izazovima, uključujući sve jaču konkurenciju i odlazak Adriana Neweyja, ključnog čovjeka iza njihovih uspjeha.
RB21: Evolucija, a ne revolucija
Red Bullov bolid za 2025., RB21, predstavlja evoluciju uspješnih prethodnika. Nakon Neweyjeva odlaska u Aston Martin krajem 2024., momčad se oslonila na naslijeđene principe dizajna i kolektivni rad tehničkog tima predvođenog Pierom Wachéom.
„RB21 nije revolucionaran, ali zadržava sve ono što nas je učinilo uspješnima. Fokusirali smo se na optimizaciju postojećih prednosti kako bismo ostali konkurentni,” rekao je Waché.
Momčad vjeruje da će kontinuitet u razvoju biti ključan u borbi protiv McLarena, koji je 2024. godine postavio visoke standarde svojom impresivnom konzistencijom i brzinom.
Max Verstappen: Neosporni lider
Max Verstappen ulazi u 2025. kao četverostruki svjetski prvak i glavna nada Red Bulla u povratku na vrh. Nakon što je 2024. uspio zadržati vozačku titulu unatoč pritisku McLarena, Verstappen sada mora ponovno voditi momčad protiv najjače konkurencije u posljednjih nekoliko godina.
„Ovo nije prvi put da smo u ovakvoj situaciji. McLaren nas je izazvao, ali Red Bull zna kako uzvratiti udarac. Zajedno ćemo vratiti naslov,” rekao je Verstappen.
Njegova sposobnost da vozi na granici performansi i dosljedno osvaja ključne bodove čini ga ne samo vođom momčadi, već i ključnim faktorom u obrani protiv rivala poput Norrisa i Leclerca.
Liam Lawson: Mlada krv u Red Bullu
Uz Verstappena, Red Bull je doveo mladog Liama Lawsona kao zamjenu za Sergija Pereza. Lawson je u 2024. impresionirao svojim nastupima u nekoliko utrka i sada ima priliku dokazati da može igrati ključnu ulogu u momčadi koja se bori za naslov.
„Ovo je velika odgovornost, ali vjerujem u svoj talent i u podršku tima. Voziti uz Maxa je nevjerojatna prilika za učenje i napredak,” izjavio je Lawson.
Iako Lawson nema iskustvo Pereza, momčad vjeruje da njegova brzina i prilagodljivost mogu donijeti stabilnost koja je potrebna za povratak na vrh.
Red Bullov fokus za 2025.
Sezona 2025. bit će test Red Bullove sposobnosti da se prilagodi gubitku ključnih ljudi i odgovori na sve jaču konkurenciju. Šef momčadi Christian Horner uvjeren je da tim ima ono što je potrebno za povratak na vrh:
„Prošla sezona bila je težak udarac, ali to nas motivira još više. Ovaj tim ima nevjerojatnu snagu i strast za pobjedama, i vjerujem da ćemo to dokazati na stazi.”
McLaren, Ferrari i Mercedes predstavljaju ozbiljne prijetnje, no Red Bull je poznat po svojoj sposobnosti da se nosi s pritiskom i inovira u ključnim trenucima.
Može li Red Bull vratiti dominaciju?
Uz Verstappena kao neosporivog lidera, talentiranog Lawsona i RB21 koji se temelji na dobro testiranoj formuli uspjeha, Red Bull Racing ulazi u sezonu 2025. s jasnim ciljem – vratiti konstruktorski naslov i nastaviti svoju tradiciju pobjedničke filozofije.
Bez većih tehničkih promjena, borba na stazi ovisit će o dosljednosti, strategiji i vozačkim sposobnostima. Hoće li Red Bull ponovno zavladati Formulom 1, ili će 2025. biti godina u kojoj će McLaren, Ferrari ili Mercedes preuzeti dominaciju?
Jedno je sigurno – Red Bull Racing neće odustati bez borbe.
Tribina je zajednica sportskih analitičara, komentatora, novinara i ljubitelja sporta!
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
Ne sviđa mi se
/Liam Lawson iako ima već nekog iskustva u Formuli 1 do sada se sigurno nije susreo sa tom specifičnom konfiguracijom bolida i biti će jako zanimljivo vidjeti hoće li moći pronaći idealnu putanju.
Mislim da je potrebno uzeti u obzir i nedavnu izjavu Josa Verstapena u kojoj govori kako Lawson nebi trebao hvatati Maxa jer to može biti dvosjekli mač za novog vozač (aludirajući na vlastito iskustvo iz Benettona).Ova izjava je zanimljiva jer nije sasvim jasno da li u timu Maxa Verstapena žele pomoći Lawsonu ili se možda pribojavaju da bi Lawson mogao ozbiljno zaprijetiti Maxu.
Što se tiče problema s visinom i prelaskom preko pasica koje Red Bull ima ovo nebi trebala biti godina u kojoj će Red Bull riješiti taj problem. I sami su rekli da je RB21 samo upgrade RB20 te da ništa revolucionarno neće donositi u ovom paketu.
Sigurno da će prvih nekoliko utrka biti jako izazovno za Red Bull, kao i da ćemo mi početi dobijati odgovore na neka pitanja.
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
Ne sviđa mi se
/