Aston Martin je uoči sezone 2025. najavio novi strateški smjer, a dolazak Adriana Neweya početkom godine obilježio je prekretnicu za momčad. Newey, najuspješniji aerodinamičar u povijesti Formule 1, unosi bogato iskustvo i viziju koja bi mogla transformirati performanse tima. Njegova reputacija kao arhitekta višestrukih šampionskih bolida s Red Bull Racingom donosi nadu da će Aston Martin ubrzati prijelaz iz tima sredine poretka u ozbiljnog konkurenta za titule.
2024 - Pucanj u prazno
Sezona 2024. bila je izazovna, s petim mjestom u konstruktorskom poretku i problemima u implementaciji nadogradnji. Novi šef tima, Andy Cowell, uveo je promjene u razvojni proces, no mnoge od njih nisu uspjele dati trenutne rezultate. Unatoč tehničkim izazovima, tim je privukao pažnju svojim velikim ulaganjima i odlučnošću da povrati formu. Fernando Alonso, vozač s ogromnim iskustvom i dvostruki svjetski prvak, bio je ključni faktor stabilnosti, dok se Lance Stroll suočio s pritiskom da opravda povjerenje koje mu je ukazao otac i vlasnik tima, Lawrence Stroll.
Transformacija momčadi uz ključne promjene
Dolazak Neweya nije samo simboličan; njegova prisutnost već se odražava u dizajnu bolida za 2025., koji se temelji na potpuno novom pristupu aerodinamici. U kombinaciji s Cowellovim inženjerskim znanjem, Aston Martin planira optimizirati sve aspekte bolida – od performansi motora do upravljanja gumama. Paralelno, momčad ulaže u proširenje svoje baze u Silverstoneu, uključujući najsuvremeniji zračni tunel koji bi trebao postati ključan za budući razvoj.
Ove promjene dolaze u ključnom trenutku kada se Formula 1 sve više okreće održivosti, uključujući nove tehničke regulacije i hibridne pogonske jedinice. Aston Martin vidi ove promjene kao priliku za stvaranje inovativnih rješenja koja će ih razlikovati od konkurenata.
Visoka očekivanja za sezonu 2025.
Dok se McLaren, Red Bull i Ferrari, i dalje smatraju favoritima za naslov, Aston Martin je jasno istaknuo ambiciju da se vrati u borbu za postolja. Oslanjajući se na Alonsovu motivaciju i Neweyeve dizajnerske sposobnosti, momčad je postavila cilj učvrstiti poziciju među top tri tima do kraja sezone. Lance Stroll također će igrati ključnu ulogu, a momčad očekuje da će pokazati veće samopouzdanje i dosljednost u borbi protiv suparnika.
Sažetak
Aston Martin nije samo momčad – to je simbol brenda s dugom poviješću u automobilizmu. U 2025. ulaze s jasno definiranim ciljem: vratiti se u vrh Formule 1 i osigurati budućnost koja uključuje pobjede i titule.
S kombinacijom stručnosti Neweya, Cowella i vozačkog dvojca, Aston Martin je spreman okrenuti stranicu i ponovno postati ozbiljan izazivač u Formuli 1. Ako se vizija uprave i tehničkog tima ostvari, 2025. bi mogla biti godina koju će svi ljubitelji ovog sporta dugo pamtiti.
Tribina je zajednica sportskih analitičara, komentatora, novinara i ljubitelja sporta!
Newey nije čarobnjak i ne može samom činjenicom da je prisutan ispraviti sve slabije aspekte unutar Aston Martina, ali im je savršeno leglo što je on jedan od onih koji se najbolje snađu kad se crta od nule, a upravo ih to čeka za 2026.
Sad je tu respektabilna ekipa, ne samo on već i And Cowell, Enrico Cardille, Bob Bell (...) a jedino što je još preostalo jest da umjesto Lancea dovedu i pravog lidera.
Dosta ovisi i o tome kakav će im se pokazati novi zračni tunel i koliko će ga ostali inženjeri pored ranije nabrojanih znati iskoristiti. Jasno je da je to ekstremno kompleksno postrojenje, ali ako profunkcionira onda se može vidjeti napredak u stilu McLarena. Isto tako, nisu nam nepoznati i scenariji gdje je jedna ekipa godinama trubila o problemima s korelacijom pa je onda zračni tunel glavna kočnica svega i krene lov na duhove dok se ne poklope brojke u tunelu i na stazi. U konačnici - tunel ne radi sam. I dalje su tu ljudi koji trebaju znati što testirati, kako interpretirati izlazne informacije i što učiniti da se to poboljša.
Reakcije na komentar
Sviđa mi se
Ne sviđa mi se
/Reakcije na komentar
Sviđa mi se
Ne sviđa mi se
/